امروز؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی شعر فجر
کد خبر: 4118288
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

امروز؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی شعر فجر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف گفت: مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره شعر فجر تا پایان امروز؛ دهم بهمن ماه تمدید شد.

قدیر قیاسی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسفقدیر قیاسی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: جشنواره شعر فجر با هدف بیان آنچه برای پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده و معرفی هنرمندان، بیستم بهمن ماه به میزبانی شهرستان خوسف برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اصحاب شعر و ادب که تاکنون موفق نشده‌اند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و آثار خود را در قالب شعر آزاد، نماز، مهدویت و آسیب‌های اجتماعی تا پایان امروز؛ 10 بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند؛ متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این اداره مراجعه کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف با بیان اینکه شهرستان خوسف  به عنوان شهر فرهنگی بر پیشانی استان می‌درخشد، افزود: شهرستان خوسف زادگاه محمدابن حسام خوسفی شاعر آیینی قرن هشتم و نهم هجری و شاعران بزرگی همچون استاد غلامحسین یوسفی( ناقوس) و دکتر محمدعلی رحیمی(خاموش) و استاد پیام یوسفی است که هریک با زبان هنر و شعر کوشیده‌اند دستاوردهای انقلاب اسلامی را روشن کنند.

انتهای پیام
captcha